مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 10:322022-02-19پزشكي

افزایش شهرستان های قرمز در استان اردبیل/ اهمیت تزریق دُز سوم واکسن کرونا


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: براساس رنگ بندی جدید، شهرستان های اردبیل و پارس آباد نیز در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی محمدیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های اردبیل، پارس آباد و مشگین شهر در وضعیت قرمز، شهرستان های خلخال، سرعین، نیر و اصلاندوز در وضعیت نارنجی و شهرستان های کوثر، نمین، بیله سوار و گرمی در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با بیان این که میزان بستری بیماران کرونایی در استان اردبیل رو به افزایش است، افزود: با بستری 58 بیمار کرونایی جدید در 24 ساعت اخیر، تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان اردبیل به 316 بیمار رسید که 216 بیمار در اردبیل و 100 بیمار در سایر شهرستان ها بستری هستند و در طی این مدت متاسفانه 2 فوتی ناشی از کرونا ثبت شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ادامه داد: همچنین خوشبختانه 56 بیمار در 24 ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان اردبیل ترخیص شدند و در حال حاضر 48 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

اهمیت تزریق دُز سوم واکسن کرونا محمدیان با اشاره به این که تزریق دُز سوم واکسن کرونا بسیار موثر و مهم است، بیان کرد: 2 میلیون و 69 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شهرستان های قرمز در استان اردبیل/ اهمیت تزریق دُز سوم واکسن کرونا

افزایش شهرستان های قرمز در استان اردبیل/ اهمیت تزریق دُز سوم واکسن کرونا