مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 10:372022-02-19ورزشي

تکمیل ورزشگاه پارس همزمان با افتتاح خط 2 مترو شیراز


استاندار فارس با اشاره به طرح موضوع ضرورت تکمیل ورزشگاه پارس در دیدار با وزیر ورزش و جوانان، ابراز امیدواری کرد که همزمان با افتتاح خط دوم مترو شیراز، - ورزشگاه پارس نیز تکمیل و به شکل کامل آماده بهره برداری شود.

دکتر محمدهادی ایمانیه در مراسم تست گرم فاز دو قطار شهری شیراز از ایستگاه قهرمانان تا ایستگاه امیرکبیر، گفت: امیدواریم ادامه مسیر هم با جدیت و سرعت طی شود تا در هفته دولت سال 1401 شاهد جابجابی مسافر تا میدان امام حسین(ع) از طریق خط دو مترو باشیم و با همتی که از دست اندرکاران پروژه سراغ داریم این اقدام انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، ایمانیه گفت: اخیرا شورایی را تحت عنوان کمک به مدیریت شهر شیراز متشکل از نمایندگان مردم در مجلس، امام جمعه، شهردار و رییس شورای شیراز تشکیل داده ایم و با برگزاری جلسات ماهیانه، قرارهایی می گذاریم و در این جلسات، پروژه های کلان شهر شیراز مثل مترو، آبرسانی، تالار مرکزی، رودخانه خشک یا بیمارستان های بزرگ را پیگیری کرده و مشکلاتشان را حل می کنیم.

استاندار فارس در ادامه با اشاره به اینکه خط دو متروی شیراز نقطه جنوبی شهر شیراز را به لحاظ جغرافیایی به نقطه شمالی شهر متصل می کند، اظهار داشت: این اتفاق به توسعه متوازن شهر شیراز کمک می کند و از طرفی چون آغاز این خط در کنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ورزشگاه پارس همزمان با افتتاح خط 2 مترو شیراز

تکمیل ورزشگاه پارس همزمان با افتتاح خط 2 مترو شیراز