مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 11:072022-02-19دانش

برگزاری دوره آموزشی «نرم افزار ایتبز و سیف»


انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و انجمن علمی عمران دانشگاه شهیدبهشتی، دوره آموزشی «نرم افزار ایتبز و سیف» را برگزار می کند.

- انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و انجمن علمی عمران دانشگاه شهیدبهشتی، دوره آموزشی نرم افزار ایتبز و سیف را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، نرم افزار ETABS یک نرم افزار تخصصی در راستای تجزیه و تحلیل و طراحی سازه های ساختمانی اجرایی است.

در برنامه نویسی این نرم افزار، تمامی بخش های یک ساختمان، تعریف شده هستند و می توان قسمت های مختلف سازه و ساختمان را در نرم افزار محاسبات ساختمان ETABS/SAFE، طراحی کرد.

این نرم افزار در رشته های معماری و علی الخصوص، عمران کاربرد دارد.

فضای طراحی و تحلیل این نرم افزار، سه بعدی است.

مطالعه نقشه معماری برای شروع طراحی سازه و نکات مهم ، نحوه معرفی مصالح مصرفی در مدل سازی نرم افزار ETABS ، نحوه معرفی انواع مقطع سقف در مدل سازی نرم افزار ETABS مقاطع متعارف و غیر منشوری ها ، بررسی ایین نامه 2800 نامنظمی ها اصول حاکم بر تعیین نیروی زلزله به روش استاتیکی ، نحوه تعیین سیستم بار بر جانبی برای یک سازه و اصول حاکم بر انتخاب سیستم ، جا نمایی مهاربندها و دیوارها برشی در طرح سازه و اصول حاکم بر آن ، تکمیل نکات اموزشی در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آموزشی «نرم افزار ایتبز و سیف»

برگزاری دوره آموزشی «نرم افزار ایتبز و سیف»