مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 11:472022-02-19اقتصادي

عرضه سیمان در بورس کالا بازار دلالی را داغ کرد


رییس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه عرضه سیمان در بورس کالا در عمل با نواقصی همراه بود، گفت: به دلیل عدم اجرای صحیح این تصمیم، - دلالان فروش سیمان در بازار آزاد به شدت فعال هستند و تولیدکنندگان بتن عمدتاً از طریق این واسطه ها سیمان مورد نیاز کارخانه های خود را تامین می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاهین ظهوری روز شنبه 30 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت های البرز در حوزه بتن و قطعات پیش ساخته بیان کرد: استان البرز از جمله استان های صنعتی است که در زمینه تولید بتن در کشور در جایگاه شاخصی قرار دارد.

وی با تاکید بر وجود فضای رقابتی سالم در بین کارخانجات فعال در سطح استان که توانایی لازم برای تولید بتن و قطعات پیش ساخته را دارند، افزود: در این زمینه صرفا بحث تولید بتن مطرح نیست و شرکت های تولید کننده قطعات پیش ساخته با به کارگیری فناوری های نوین در حال توسعه این فعالیت ها هستند.

ظهوری در ادامه با اشاره به مشکلات پیش روی فعالان حوزه بتن استان عنوان کرد: مهم ترین مشکل تامین مواد اولیه به ویژه سیمان است که از سال گذشته شاهد نوسانات زیادی در این حوزه بوده ایم.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری (پول و بانک) و توسعه خدمات اتاق بازرگانی البرز گفت: قطعی برق واحدهای صنعتی از دیگر چالش های موجود در این حوزه است که با تعطیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه سیمان در بورس کالا بازار دلالی را داغ کرد

عرضه سیمان در بورس کالا بازار دلالی را داغ کرد