مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 12:322022-02-19پزشكي

کرونا بیشتر مردان را تهدید می کند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به اینکه در همه جوامع، مردان بیش از زنان در مخاطره ابتلا به بیماری ها قرار دارند، یادآور شد که کروناویروس هم بیشتر مردان را تهدید می کند.

- دکتر عباس رضاییان زاده شنبه 30 بهمن و به مناطبت هفته ملی سلامت مردان، در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: یکم تا هفتم اسفند در تقویم سلامت کشور به عنوان هفته ملی سلامت مردان ایران(سما) تعیین شده است.

در همین راستا و به منظور حساس سازی افراد جامعه و اهمیت توجه به سلامت این قشر، برنامه های سلامت محور مختلفی در سطح کشور و استان برگزار می شود.

رییس مرکز بهداشت استان فارس افزود: امسال این مناسبت در شرایطی برگزار می شود که با تداوم همه گیری کووید-19، شعار هفته ملی سلامت مردان ایران مشارکت مردان، واکسیناسیون حداکثری (کرونا)، محافظت جمعی اعلام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: شواهد ملی و بین المللی حاکی از آن است که در همه گیری بیماری کووید19، خطر مستقیم بیشتری سلامت و حیات مردان را تهدید کرده و آسیب های جدی به سلامت و اقتصاد خانواده و جامعه وارد می کند که مثال بارز آن از بین رفتن شرایط اشتغال تعداد قابل توجهی از مردان در این همه گیری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا بیشتر مردان را تهدید می کند

کرونا بیشتر مردان را تهدید می کند