مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-19سياسي

الگوهای عملی سند تحول بنیادین ارائه شوند


مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای سند تحول بنیادین، تاکید کرد: الگوهای عملی متناسب با مبانی نظری سند تحول بنیادین را در آموزش و پرورش باید ارائه و اجرا کنیم.

- محمد خلیل عسکری شنبه 30 بهمن در آیین تکریم و معارفه مشاوران سابق و جدید مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور بانوان، با اشاره به سند تحول بنیادین، گفت: الگوهای عملی متناسب با مبانی نظری سند تحول بنیادین را در آموزش و پرورش باید ارائه و اجرا کنیم.

او به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی اشاره کرد و افزود: سبک زندگی و مسائل خانواده از موضوعات مهمی بوده که باید برای آن برنامه ریزی انجام گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین با اشاره به تشکیل کمیته مشورتی بانوان در آموزش و پرورش استان، گفت: این کمیته می تواند با آسیب شناسی وضع موجود و همچنین شناسایی بانوان جوان فرهنگی در جهت ارتقای جایگاه بانوان نقش موثری داشته باشد.

عسکری بر ارتباط مستمر مشاور امور بانوان با مدارس و واحدهای آموزشی و همچنین حمایت و تقویت تشکل های غیردولتی در امور زنان نیز تاکید کرد.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات طاهره بی نیاز قدردانی و سکینه حق نجات به عنوان مشاور جدید امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش فارس منصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوهای عملی سند تحول بنیادین ارائه شوند

الگوهای عملی سند تحول بنیادین ارائه شوند