مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-19سياسي

پیام رییس سازمان بسیج رسانه درباره خبرنگار فداکار


ییس سازمان بسیج رسانه ای کشور پیامی خطاب به خانواده نخستین بانوی خبرنگار بسیجی اهداکننده عضو نوشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در پی درگذشت خبرنگار بسیجی سرکار خانم ملک ناز نجفی، خبرنگار توانمند و متعهد زنجانی و اهدای اعضای بدن وی به سه بیمار نیازمند رییس سازمان بسیج رسانه کشور طی پیامی علاوه بر تکریم یاد و خاطره این خبرنگار انقلابی از اقدام انسانی و خداپسندانه خانواده وی تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است: مَنْ أَحْیاها فَکأَنَّما اَحیا النَّاسَ جمیعاً خانواده محترم مرحومه ملک ناز نجفی خبر درگذشت تأسف بار همکار بسیجی مان دل تمام اصحاب رسانه کشور را به درد آورد.

این خواهر عزیز و گرانقدر که امروز از نعمت حضور او در جمع فعالان رسانه ای جبهه انقلاب محروم شده ایم در طول قریب به دو دهه خدمت صادقانه خود در عرصه رسانه، همواره پاسدار حریم رسانه و قلم بود و به گواه همکارانش از هر فرصتی برای خدمت به مردم و انقلاب اسلامی بهره می جست، در واقع وی را می توان یکی از خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی نام نهاد که در عین گمنامی، عاشقانه در خدمت انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران بود.

امروز هر چند روح بلند این همکار مجاهد عرصه رسانه و خبر ما به ملکوت اعلی پیوسته است اما خیر اندیشی وی و شما در اهدای اعضای وی موجب شد که برگ زرین افتخاری دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس سازمان بسیج رسانه درباره خبرنگار فداکار

پیام رییس سازمان بسیج رسانه درباره خبرنگار فداکار