مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 13:072022-02-19سياسي

اژه ای و چالش اصلاحات یک نفره!


روزهای منتهی به دهم تیرماه که ریاست محسنی اژه ای بر دستگاه قضایی مسجل شده بود، خیلی ها قوه قضاییه را تقریبا از دست رفته می دیدند.

امروز اما باید گفت که می توان به آینده عدالتخانه امیدوار بود.

- حبیب الله نامجو، وکیل پایه یک دادگستری در یادداشتی، به دستگاه قضا و تحولات آن طی دوران حضور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای پرداخته است.

این وکیل پایه یک دادگستری فارس در یادداشت خود که برای انتشار در اختیار ایسنا قرار داده آورده است؛ روزهای منتهی به دهم تیرماه که ریاست محسنی اژه ای بر دستگاه قضایی مسجل شده بود، خیلی ها قوه قضاییه را تقریبا از دست رفته می دیدند.

امروز اما باید گفت که می توان به آینده عدالتخانه امیدوار بود.

رییس دستگاه قضایی بر خلاف بسیاری از تصوراتی که از وی در ذهن ها وجود داشت حداقل طی سه دهه اخیر در بین روسای قوه قضاییه و حتی مجموعه دیگر مقامات عالی این دستگاه، استانداردترین تصویر را از سیستم قضایی ارائه می دهد.

برای اینکه در قبال این عبارت برداشت اشتباهی انجام نشود، لازم به تاکید است که این داوری صرفا در قیاس با نگاه دیگر روسای پیشین و همین طور مقامات عالی قضایی است.

به عبارتی محسنی اژه ای به محدوده وسیع تری از استانداردهای قضایی روز مورد قبول در دنیا معتقد است، هر چند به وضوح بخش دیگری از این استانداردها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اژه ای و چالش اصلاحات یک نفره!

اژه ای و چالش اصلاحات یک نفره!