مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-19پزشكي

20درصد تخت های بیمارستانی آذربایجان شرقی به کرونایی ها تعلق گرفت


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت مقابله با کرونای استان 20 درصد ظرفیت تخت های تمامی بیمارستان های آذربایجان شرقی باید به بستری های کرونا تعلق بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بر ضرورت توزیع عادلانه بستری بیماران کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستانی تاکید و اضافه کرد: همه واحدهای بیمارستانی استان ملزم به رعایت اختصاص 20 درصد تخت های بیمارستانی به بیماران بستری ناشی از کووید 19 هستند.

وی با اشاره به شیوع سریع و شتابنده سویه اومیکرون و روند افزایش موارد ابتلاء و موارد بستری، اظهار داشت: انتظار می رود هماهنگی لازم در توزیع عادلانه بستری بیماران کرونایی در مراکز دانشگاهی، دولتی غیر دانشگاهی و خصوصی با مدیریت و پیگیری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و هماهنگی و راهنمایی مرکز رصد سلامت، انجام شود.

نقی پور با ابراز تأسف از کاهش و رعایت نشدن کامل پروتکل های بهداشتی با وجود افزایش و شدت روند سویه اومیکرون، ادامه داد: از این رو افزایش تولید محتوای آموزشی و تبلیغات در فضاهای مجازی و رسانه های گروهی و ترغیب و تشویق مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی، به خصوص برای استفاده از ماسک و تکمیل نوبت های واکسیناسیون، باید بیش از پیش در برنامه های مدیریت روابط عمومی دانشگاه پر رنگ تر مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20درصد تخت های بیمارستانی آذربایجان شرقی به کرونایی ها تعلق گرفت

20درصد تخت های بیمارستانی آذربایجان شرقی به کرونایی ها تعلق گرفت