مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-19حوادث

2 سارق طلا و جواهرات منزل در قرچک دستگیر شدند


فرمانده انتظامی قرچک از دستگیری 2 سارق طلا و جواهرات منزل در این شهرستان خبر داد.

- ، سرهنگ نجم الدین مرادی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارقان به عنف در قرچک خبر داد و اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد سرقت طلا و جواهرات از یک منزل در شهرستان قرچک بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار مأموران کلانتری 11 این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات مالباخته موفق شدند 2 نفر سارق مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: مأموران بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی به محل اختفای این افراد اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.

فرمانده انتظامی قرچک بیان داشت: شیوه و شگرد سارقان که یک آقا و یک خانم هستند به این ترتیب بود که سارق خانم با طرح نقشه و دوستی با خانم مالباخته و جلب اعتماد وی به منزل او نفوذ کرده و بعد از ساعاتی به بهانه خرید از منزل خارج شده و با باز گذاشتن درب منزل، سارق آقا به داخل منزل رفته و طلاهای مالباخته را به سرقت برده است.

مرادی با اشاره به اینکه ارزش طلا و جواهرات سرقت شده توسط کارشناسان امر یک میلیارد ریال برآورد شده است عنوان داشت: در بازرسی از محل اختفای متهمان اقلام مسروقه کشف و با هماهنگی مقام قضایی به مالباخته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 سارق طلا و جواهرات منزل در قرچک دستگیر شدند

2 سارق طلا و جواهرات منزل در قرچک دستگیر شدند