مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-19اقتصادي

آسفالت ریزی راه ارتباطی منطقه ویژه اقتصادی نمین به زودی به اتمام می رسد


معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: راه دسترسی منطقه ویژه اقتصادی نمین بیش از 90درصد پیشرفت فیزیکی دارد که مرحله پایانی و روکش آسفالت این مسیر به محض مساعد شدن وضعیت جوی تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری، سیدکمال الدین میرجعفریان در جریان بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان های اردبیل و نمین اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی نمین دارای ظرفیت بیشتری جهت ایجاد اشتغال در استان است که 4.

5 کیلومتر از مسیر راه ارتباطی این منطقه زیرسازی و آسفالت اولیه توسط اداره کل راه و شهرسازی انجام شده است و روکش اصلی نیز به زودی به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه علاوه بر راه دسترسی، برق رسانی نیز در این منطقه انجام شده است، افزود: برای تامین برق مورد نیاز منطقه ویژه و شهرک متصل به آن با تفاهم نامه ای که با شرکت برق منطقه ای آذربایجان منعقد شده، نیروگاه 40 مگاوات با پست 230کیلو وات با مشارکت بخش خصوصی و دولتی راه اندازی خواهد شد.

  معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل بیان کرد: شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل هم در حال توسعه است که فاز دوم آن به مساحت 90 هکتار و بخش دیگری نیز به مساحت 200 هکتار توسط شرکت شهرک های صنعتی مشخص و قسمتی از 90 هکتار قطعه بندی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت ریزی راه ارتباطی منطقه ویژه اقتصادی نمین به زودی به اتمام می رسد

آسفالت ریزی راه ارتباطی منطقه ویژه اقتصادی نمین به زودی به اتمام می رسد