مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 15:572022-02-19حوادث

از کشف غذای قاچاق حیوانات تا موادمخدر در فارس


گزارش ها حاکی از کشف بیش از سه هزارکیلوگرم غذای حیوانات که به شکل قاچاق وارد کشور شده و مقادیر قابل توجهی انواع موادمخدر در استان فارس است.

- رییس پلیس امنیت اقتصادی فارس از کشف 3 هزار و 441 کیلوگرم غذای قاچاق حیوانات به ارزش 10 میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیون در محور فیروزآباد-شیراز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس فارس، سرهنگ ابراهیم یگانه گفت: این محموله توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی فارس و حین گشت زنی در محور فیروزآباد به شیراز، شناسایی و کشف شده است.

کشف تریاک با همکاری پلیس فارس و پارسیان فرمانده انتظامی استان فارس نیز از کشف 117 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو با همکاری ماموران پلیس شهرستان پارسیان در استان هرمزگان، خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی توضیح داد که این محموله بعد از اطلاع رسانی پلیس پارسیان و توسط ماموران انتظامی شهرستان لامرد، کشف شد اما راننده از محل فرار کرده و پیگیری برای دستگیری او ادامه دارد.

کشف 74 کیلو حشیش در شیراز رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس نیز از کشف 74 کیلو و 200 گرم حشیش و دستگیری یک قاچاقچی در یکی از محله ‎های شهرستان شیراز خبر داد و گفت: این میزان موادمخدر از منزل قاچاقچی دستگیر شده، کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف غذای قاچاق حیوانات تا موادمخدر در فارس

از کشف غذای قاچاق حیوانات تا موادمخدر در فارس