مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 10:122022-02-20پزشكي

میزان ابتلا و فوتی کرونا در مردان بیشتر از زنان است


مدیر سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان گفت: میزان ابتلا و مرگ و میر مردان در اثر بیماری کووید 19 به دلایل بیولوژیکی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، شهلا نوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی سلامت مردان ایران (سما) اظهار داشت: نامگذاری شعار هفته سلامت مردان در سالجاری با عنوان مشارکت مردان، واکسیناسیون حداکثری(کرونا)، محافظت جمعی به دلیل بالا بودن آمار مردان در ابتلا به بیماری کووید19 و مرگ و میر آنان نسبت به زنان است.

وی اضافه کرد: با وجود گذشت بیش از 2 سال از همه گیری ویروس کرونا برنامه های امسال هفته سلامت مردان در شرایطی برگزار می شود که همچنان با تداوم شیوع کووید19 مواجه بوده و شواهد حاکی از آن است که در جریان اپیدمی این ویروس، خطر مستقیم بیشتری، سلامتی و حیات مردان را تهدید می کند.

مدیر سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان تاکید کرد: بالا بودن شمار آمار مردان مبتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از این ویروس توجه به سلامت مردان را بیش از گذشته نشان می دهد.

نوری افزود: تلاش برای افزایش آگاهی مردان به موضوع سلامتی به ویژه در زمینه بیماری کووید19 مبتنی بر ویژگی های فرهنگی و اجتماعی هر منطقه، تشویق مردان به مشارکت در توسعه برنامه های بهداشتی پایه و ترغیب آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان ابتلا و فوتی کرونا در مردان بیشتر از زنان است

میزان ابتلا و فوتی کرونا در مردان بیشتر از زنان است