مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 12:072022-02-20ورزشي

فصل ریزش ها در فدراسیون فوتبال/ منصوبان شهاب رفتنی شدند


با برکناری شهاب الدین عزیزی خادم و با شروع هفته کاری، تعداد از منصوبان عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال از سمت های خود استعفا دادند یا برکنار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیات رییسه فدراسیون فوتبال با استفاده از اختیار قانونی خود، روز پنج شنبه هفته گذشته حکم به برکناری موقت عزیزی خادم از ریاست این فدراسیون دادند و او تا زمان برگزاری مجمع عمومی (احتمالا در اواخر اردیبهشت 1401) از سمت خود عزل شده است.

با رفتن عزیزی خادم، تعداد زیادی از منصوبان او در این فدراسیون، قبل از اینکه حکم برکناری یا اخراج آن ها صادر شود، تصمیم به کناره گیری از سمت هایشان گرفته اند و از شنبه تاکنون، 13 تن از منصوبان وی با توجه به اینکه مورد تایید و حمایت میرشاد ماجدی نبوده اند، استعفای خود را اعلام کردند.

مدیر روابط عمومی، رییس دفتر، مشاوران و دستیاران عزیزی خادم، رییس کمیته IT، برخی کارکنان حاضر در کمپ تیم های ملی قبل از مواجهه با حکم اخراج خود، این فدراسیون را ترک کرده اند.

اگر چه هنوز عزل عزیزی خادم قطعی نشده است اما با توجه به اینکه در یک سال گذشته اکثر انتصاب ها در فدراسیون فوتبال با توجه به ارتباطات شخصی عزیزی خادم انجام شده بود نه بر اساس صلاحیت ها و آزمون های استخدامی، این نفرات هم وسایل خود را جمع کردند و از فدراسیون فوتبال رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل ریزش ها در فدراسیون فوتبال/ منصوبان شهاب رفتنی شدند

فصل ریزش ها در فدراسیون فوتبال/ منصوبان شهاب رفتنی شدند