مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 12:072022-02-20سياسي

تبیین اساس برنامه راهبردی اسلام است/ تبلیغ اسلام بدون هنر پیش نمی رود


ما همه دغدغه مند اسلام هستیم و باید اساس برنامه راهبردی اسلام که تبیین است را مدنظر داشته باشیم و در این راستا از زبان هنر بهره بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی روز یکشنبه در مراسم معارفه مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی کردستان در سنندج اظهار کرد: هنر و ادب لازمه به ثمر رسیدن تبلیغ و تبیین است و تبلیغ اسلام بدون هنر پیش نمی رود.

وی افزود: ما همه دغدغه مند اسلام هستیم و باید اساس برنامه راهبردی اسلام که تبیین است را مدنظر داشته باشیم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ روایات و رسانه ای می خواهد افکار جوانان را منحرف کند و در این عرصه تنها راه علاج تبیین است.

حجت الاسلام والمسلمین قمی افزود: علمای اهل سنت و اهل تشیع باید پرچمدار تبیین باشند و امروز که تلاش دشمنان برای ناامید کردن جوانان گسیل یافته است باید تلاش ویژه ای در عرصه تبیین داشته باشیم.

وی با اشاره به کتاب عصرهای کریسکان و کتاب دیدگاه های مقام معظم رهبری در حوزه تبیین، اظهار کرد: مطالعه این دو اثر ارزشمند را به مبلغان دینی و همه اقشار مختلف مردم پیشنهاد می کنیم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: ما خادم مردم هستیم و با حجت الاسلام والمسلمین رازیانی عهد کردیم که با تمام توان به مردم کردستان خدمت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین اساس برنامه راهبردی اسلام است/ تبلیغ اسلام بدون هنر پیش نمی رود

تبیین اساس برنامه راهبردی اسلام است/ تبلیغ اسلام بدون هنر پیش نمی رود