مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 12:222022-02-20پزشكي

شعار امسال سما؛ مشارکت مردان، واکسیناسیون حداکثری و محافظت جمعی


هفته ملی سلامت مردان ایرانی بر توجه همگانی به پروتکل های بهداشتی و رعایت اصول اولیه پیشگیری از این بیماری شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، - ایسنا/ایلام هفته ملی سلامت مردان ایرانی بر توجه همگانی به پروتکل های بهداشتی و رعایت اصول اولیه پیشگیری از این بیماری شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شستشو و ضدعفونی کردن دست ها و انجام واکسیناسیون تاکید دارد.

دکتر جمیل صادقی فر ضمن گرامیداشت هفته ملی سلامت مردان ایران که هر ساله یک تا 7 اسفندماه برگزار می شود، اظهار کرد: بر اساس شواهد علمی و تحقیقات صورت گرفته، عوامل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی متعدد موجب شده است تا مردان نسبت به زنان توجه کمتری به سلامت خود معطوف دارند.

بنابراین برگزاری هفته ملی سلامت مردان ایران (سما) در اولین هفته اسفندماه هر سال، فرصت مناسبی برای جلب نظر سیاستگذاران و تصمیم سازان حوزه سلامت، حمایت مدیران دستگاه ها و نهادهای اجرایی و اطلاع رسانی گسترده با هدف حساس سازی عموم مردم نسبت به مقوله سلامت مردان فراهم می سازد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: در سال جاری این رویداد در شرایطی برگزار می شود که همه گیری کووید- 19 با ورود سویه جدید اُمیکرون، موجب شده است توجه همگانی به پروتکل های بهداشتی و رعایت اصول اولیه پیشگیری از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار امسال سما؛ مشارکت مردان، واکسیناسیون حداکثری و محافظت جمعی

شعار امسال سما؛ مشارکت مردان، واکسیناسیون حداکثری و محافظت جمعی