مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 13:322022-02-20سياسي

نامه 250 نماینده مجلس به رییس جمهور در خصوص توافق هسته ای


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی نامه ای با امضای بیش از 250 نفر از نمایندگان خطاب به رییس جمهور درباره توافق هسته ای را قرائت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محسن دهنوی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی نامه بیش از 250 نفر از نمایندگن مجلس خطاب به رییس جمهور در رابطه با نکات مهمی درخصوص توافق هسته ای قرائت کرد.

متن این بیانه به شرح زیر است: حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رییسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم؛ مذاکرات ایران در مورد رفع تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران به نقطه حساسی رسیده است، ما نمایندگان مردم عزیز و سربلند ایران ضمن تشکر نسبت به دیپلماسی فعال و عزتمندانه حضرتعالی و تیم مذاکرات ضمن همکاری های لازم توجه شما و مسئولین مذاکرات را به نکات زیر جلب می کنیم: 1- دولت ظالم و تروریست آمریکا و دنباله روهای ضعیف و ذلیل آمریکا یعنی سه کشور اروپایی در طول هشت سال گذشته نشان داده اند که به هیچ تعهدی پایبند نبوده و از هر وسیله ممکن جهت ضربه وارد کردن به منافع ملت ایران استفاده و حتی برخلاف تمام قوانین دنیا دارو را نیز علیه ملت ایران تحریم کرده اند.

بر این اساس باید از تجربه سابق درس عبرت بگیریم و با خط قرمز قرار دادن منافع ملت ایران بدون اخذ تضامین لازم متعهد به هیچ توافقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه 250 نماینده مجلس به رییس جمهور در خصوص توافق هسته ای

نامه 250 نماینده مجلس به رییس جمهور در خصوص توافق هسته ای