مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 14:422022-02-20اقتصادي

کارت بلیت یکساله با شارژ 450 هزار تومان برای خبرنگاران در سال آینده


استفاده کنندگان از حمل و نقل عمومی، طبقات متوسط و ضعیف تر جامعه هستند که باید این کرایه برای آنها قابل تامل باشد، لذا در بخش مترو 25 درصد و در اتوبوسرانی به صورت متوسط 25 درصد برای افزایش کرایه ها، - استفاده کنندگان از حمل و نقل عمومی، طبقات متوسط و ضعیف تر جامعه هستند که باید این کرایه برای آنها قابل تامل باشد، لذا در بخش مترو 25 درصد و در اتوبوسرانی به صورت متوسط 25 درصد برای افزایش کرایه ها، مصوب شد.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران از اختصاص کارت بلیت یکساله با شارژ 450 هزار تومان در سال آینده برای خبرنگارانی که مجوز ورود به طرح ترافیک دریافت نمی کنند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تشکری هاشمی در پایان چهل وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح این مصوبات گفت: امروز فرصت شد نرخ کرایه حمل و نقل در بخش مترو و اتوبوسرانی برای سال 1401 در صحن شورا مورد بررسی قرار گیرد خطوط قرمزی برای خودمان در بررسی این مصوبه گذاشته بودیم که یکی از آنها این بود که نگاه به نرخ تورم جاری در کشور نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: استفاده کنندگان از حمل و نقل عمومی، طبقات متوسط و ضعیف تر جامعه هستند که باید این کرایه برای آنها قابل تامل باشد، لذا در بخش مترو 25 درصد و در اتوبوسرانی به صورت متوسط 25 درصد برای افزایش کرایه ها، مصوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت بلیت یکساله با شارژ 450 هزار تومان برای خبرنگاران در سال آینده

کارت بلیت یکساله با شارژ 450 هزار تومان برای خبرنگاران در سال آینده