مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 14:422022-02-20اقتصادي

جزییات تخفیف بلیت مترو و حمل و نقل عمومی برای اقشار خاص


رییس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران درباره نرخ کرایه حمل و نقل در بخش مترو و اتوبوسرانی و تخفیفات آن توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جعفر تشکری هاشمی در حاشیه چهل و هشتمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران درباره تصویب نرخ کرایه حمل و نقل در بخش مترو و اتوبوسرانی گفت: یکی از خطوط قرمزی که در این مصوبه گذاشتیم این بود که نگاه به تورم جاری در کشور نداشته باشیم؛ استفاده کنندگان از حمل و نقل عمومی طبقات متوسط و ضعیف تر جامعه هستند که باید این نرخ برای آنها قابل تحمل باشد، لذا در بخش مترو و اتوبوسرانی متوسط افزایش 25 درصد برای کرایه ها در نظر گرفتیم، همچنین در بخش مترو و اتوبوسرانی برای گروه های خاص جامعه تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: به عنوان مثال برای کسانی که سن 65 سال و بالاتر دارند به عنوان طرح منزلت 90 درصد تخفیف در بلیت ها پیش بینی شد و برای معلولان و جانبازان و خانواده های معزز شهدا 100 درصد تخفیف را لحاظ کردیم و برای دانش آموزان، دانشجویان، افراد تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی نیز تخفیف 50 درصدی لحاظ شد.

رییس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران افزود: سرویس های ویژه ای برای حمل و نقل معلولان پیش بینی شد، به گونه ای که معلولانی که از ویلچر استفاده می کنند اگر از خودروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تخفیف بلیت مترو و حمل و نقل عمومی برای اقشار خاص

جزییات تخفیف بلیت مترو و حمل و نقل عمومی برای اقشار خاص