مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 16:322022-02-20اقتصادي

ارائه تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان توسط صندوق امداد ولایت


مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از ارائه 224 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان از ابتدای سال جاری خبر داد.

- مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از ارائه 224 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی عاشوری با ارائه گزارش عملکرد این صندوق در سال جاری گفت: در 10 ماهه امسال 224 هزار و 150 فقره وام به مددجویان و خانواده های نیازمند پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه 21 هزار و 717 مورد وام مربوط به تسهیلات مسکن است، ادامه داد: 175 هزار و 940 فقره تسهیلات نیز در حوزه کارگشایی به نیازمندان ارائه شده است.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اظهار کرد: این صندوق در 10 ماهه سال جاری 21 هزار و 125 فقره وام نیز در حوزه اشتغال زایی پرداخت کرده و 5376 فقره تسهیلات نیز در زمینه مسائل فرهنگی همچون وام تحصیلی و .

ارائه شده است.

عاشوری خاطرنشان کرد: در مجموع در 10 ماهه سال جاری بیش از 2 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار خانواده های نیازمند و مددجویان قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، وی با دعوت از خیران و مردم نیکوکار برای سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با هدف تسهیل پرداخت وام به نیازمندان، تاکید کرد: از ابتدای سال جاری 884 هزار و 252 مورد سپرده گذاری به ارزش 267 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان توسط صندوق امداد ولایت

ارائه تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان توسط صندوق امداد ولایت