مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 18:322022-02-20بين الملل

تلفات و خسارات سنگین ائتلاف سعودی در نبرد «حرض» در شمال غرب یمن+فیلم


منابع یمنی صحنه هایی از پیشروی های نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه راهبردی حرض در استان حجه یمن و تلفات و خسارات سنگینی که به نیروهای سعودی و مزدوران آنها وارد شده است، - به نقل از المسیره، منابع رسانه ای وابسته به نیروهای صنعا، صحنه هایی از پیشروی های نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه راهبردی حرض در استان حجه یمن و تلفات و خسارات سنگینی که به نیروهای سعودی و مزدوران آنها وارد شده است، پخش کردند.

در تصاویر پخش شده به حرکت نیروهای متجاوز شامل ارتش سعودی و مزدوران سعودی از جنوب شرق شهر حرض به سمت سلسله جبال الهیجه و از الفج در جنوب ابو النار به سمت سلسله جبال الهیجه با هدف اشغال شهر حرض اشاره شده است که با پاتک ارتش و کمیته های مردمی یمن تلفات و خسارات سنگینی به متجاوزان و مزدوان آنها وارد می شود.

یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد که در این عملیات نیروهای صنعا موفق به دفع یورش گسترده که با پشتیبانی جنگنده ها و آتش توپخانه و راکت همراه بود، شدند.

یگان موشکی و پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن مراکز تجمع و مواضع نیروهای ائتلاف و شبکه های ارتباطاتی آنها را درهم شکستند و خسارات و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفات و خسارات سنگین ائتلاف سعودی در نبرد «حرض» در شمال غرب یمن+فیلم

تلفات و خسارات سنگین ائتلاف سعودی در نبرد «حرض» در شمال غرب یمن+فیلم