مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 20:372022-02-20اجتماعي

محورهای مواصلاتی استان تهران لغزنده است


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به بارش باران و برف در برخی جاده های استان گفت: محورهای مواصلاتی استان تهران لغزنده است.

- عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص وضعیت راه های و محورهای مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: هم اکنون شاهد بارش خفیف باران در آزادراه تهران-قم، آزادراه تهران-ساوه هستیم.

مصدقی افزود: در محور دماوند (دلیچایی) شاهد بارش خفیف برف و در محور فیروزکوه (امین آباد) ‬ مه گرفتگی و بارش برف را داریم.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با بیان اینکه در شهرستان های تهران، دماوند، فیروزکوه، پردیس، شمیرانات و در محورهای دماوند - فیروزکوه و تهران - هراز با بارش برف همراه با باد، سرما، پدیده مه گرفتگی و در گردنه ها با کاهش دید مواجه هستیم گفت: عوامل راهداری با بکارگیری 100 دستگاه انواع ماشین های سبک، نیمه سنگین و سنگین از شب گذشته در راستای برف روبی، نمک و شن پاشی در مسیرها برای باز نگهداشتن محورها و ارائه خدمات به کاربران جاده ای فعال هستند.

وی عنوان داشت: تلفن گویای 141 و تلفن ثابت 77909080 مرکز مدیریت راه های استان تهران به صورت شبانه روزی آماده اطلاع رسانی آخرین وضعیت شرایط ترافیکی و جوی جاده های استان به هموطنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای مواصلاتی استان تهران لغزنده است

محورهای مواصلاتی استان تهران لغزنده است