مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 09:322022-02-21سياسي

سفر رییس جمهور به قطر می تواند مدلی برای خنثی کردن ⁧‫ایران هراسی باشد


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: سفر رییس جمهور به قطر اقدام مهمی است که اگر با توافقات موثر همراه شود، می تواند مدلی برای گسترش روابط با همسایگان و خنثی کردن سیاست ⁧‫ایران هراسی‬⁩ باشد.

- رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: سفر رییس جمهور به قطر اقدام مهمی است که اگر با توافقات موثر همراه شود، می تواند مدلی برای گسترش روابط با همسایگان و خنثی کردن سیاست ⁧‫ایران هراسی‬⁩ باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزت الله اکبری تالار پشتی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: سفر رییس جمهور به قطر اقدام مهمی است که اگر با توافقات موثر همراه شود، می تواند مدلی برای گسترش روابط با همسایگان و خنثی کردن سیاست ⁧‫ایران هراسی‬⁩ باشد.

جمهوری اسلامی ایران دوستِ دوران سختی ها برای همسایگان بوده و اکنون وقت آن رسیده که آثار عملی این راهبرد اصولی، نمایان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حاشیه پنجاه و هشتمین کنفرانس امنیتی مونیخ، وزیر امور خارجه کشورمان با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر ملاقات و از انتظار دوحه برای سفر رییس جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه به قطر خبر داد.

رییس جمهور کشورمان صبح امروز عازم قطر شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس جمهور به قطر می تواند مدلی برای خنثی کردن ⁧‫ایران هراسی باشد

سفر رییس جمهور به قطر می تواند مدلی برای خنثی کردن ⁧‫ایران هراسی باشد