مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 09:322022-02-21سياسي

دیدار فرماندار دشتستان با معاون رییس جمهور جهت تحقق مصوبات


 در سفر دولت به استان بوشهر این شهرستان به تناسب موقعیت بالاترین سهم را داشت، از این رو باید تلاش کنیم تا  وعده ها رنگ عمل به خود بگیرد.

- ایسنا/بوشهر فرماندار دشتستان گفت: در سفر دولت به استان بوشهر این شهرستان به تناسب موقعیت بالاترین سهم را داشت، از این رو باید تلاش کنیم تا  وعده ها رنگ عمل به خود بگیرد.

صادق بوستانی در دیدار با معاون پارلمانی رییس جمهور اظهار کرد: ظرفیت های مهم و منابع استراتژیک شهرستان دشتستان در حوزه های مختلف اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و اجتماعی باید با کار مطالعاتی و کارشناسی در جهت توسعه و تعالی شهرستان پیش رود.

وی تصریح کرد: توسعه و پیشرفت شهرستان دشتستان و بالفعل کردن ظرفیت های عظیم این منطقه در جهت تولید و اشتغال زایی به خصوص در حوزه کشاورزی و صنایع و معادن از جمله ضروریاتی است که مورد غفلت قرار گرفته است.

فرماندار دشتستان با اشاره به سهم خوب این شهرستان از مصوبات سفر رییس جمهور به استان یادآور شد: در سفر دولت به استان بوشهر شهرستان دشتستان به تناسب موقعیت بالاترین سهم را داشته است که این موضوع حاصل تفکر جهادی و محرومیت زدایی دولت و البته تلاش بی وقفه مدیران اجرایی بوده است.

بوستانی در ادامه اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا این قول و وعده ها رنگ عمل به خود بگیرد چرا که مردم منتظر تحقق وعده ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فرماندار دشتستان با معاون رییس جمهور جهت تحقق مصوبات

دیدار فرماندار دشتستان با معاون رییس جمهور جهت تحقق مصوبات