مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 10:272022-02-21سياسي

مطهری: تا وقتی درباره همه چیز توافق صورت نگیرد درباره هیچ چیز توافق نشده است


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تا وقتی درباره همه چیز توافق صورت نگیرد و راستی آزمایی نشوند، درباره هیچ چیز توافق نشده است.

- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تا وقتی درباره همه چیز توافق صورت نگیرد و راستی آزمایی نشوند، درباره هیچ چیز توافق نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: آمریکا و طرف های غربی بدانند جمهوری اسلامی ایران بر یک توافق خوب و فوری تاکید دارد و مذاکره کنندگان ما در دولت سیزدهم با هوشیاری، تجربه تلخ از اعتمادهای گذشته به آمریکا و طرف های غربی، ایستادگی بر رعایت خطوط قرمز، خوش بینی به آینده مذاکرات و جدیت عینی و مشهود برای رسیدن به توافق خوب تلاش می کنند.

اما، تا وقتی درباره همه چیز توافق صورت نگیرد و راستی آزمایی نشوند، درباره هیچ چیز توافق نشده است.

در حال حاضر دور هشتم مذاکرات تیم دیپلماسی کشورمان با طرف های غربی و اروپایی در رابطه با رفع تحریم ها علیه کشورمان در وین پایتخت اتریش ادامه دارد.

روز گذشته (یکشنبه 1 اسفند) حسین امیرعبداللهیان رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با وزیر امور خارجه اسپانیا دیدار کرد و در خصوص مذاکرات رفع تحریم های ایران در وین گفت: گفتگوها در وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطهری: تا وقتی درباره همه چیز توافق صورت نگیرد درباره هیچ چیز توافق نشده است

مطهری: تا وقتی درباره همه چیز توافق صورت نگیرد درباره هیچ چیز توافق نشده است