مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 11:122022-02-21پزشكي

بیشترین فوت کرونا در افراد واکسینه نشده رخ می دهد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در پیک ششم کرونا بیشترین فوت در افراد واکسینه نشده و دارای بیماری زمینه ای کنترل نشده رخ می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام صیادی صبح دوشنبه در حاشیه جلسه مدیران دانشگاه علوم پزشکی البرز اظهار کرد: به دلیل گسترش واکسیناسیون عمومی در کشور، پیک ششم در ایران دیرتر از سایر نقاط دنیا شروع شد و مرگ و میر کم تری داشتیم.

وی بیان کرد: بر اساس مستندات موجود حدود 80 درصد افرادی که به نوع سخت بیماری مبتلا می شوند و فوت می کنند دو گروه هستند، گروه اول کسانی هستند که فرآیند واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده اند و گروه دوم افرادی هستند که بیماری زمینه ای کنترل نشده ای دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز از همه البرزنشینان خواست هرچه زودتر نسبت به تکمیل فرآیند واکسیناسیون اقدام کنند و رعایت شیوه نامه های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی تصریح کرد: افرادی که بیماری زمینه ای دارند باید بیماری خود را کنترل کنند و دقت لازم را داشته باشند.

درصد بالایی از ساکنان البرز واکسینه شده اند صیادی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی های انجام شده و تلاش های شبانه روزی نیروهای حوزه بهداشت و درمان، در حال حاضر درصد بالایی از مردم استان واکسینه شده اند و متعاقباً تعداد مرگ و میرها کاهش چشم گیری داشته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین فوت کرونا در افراد واکسینه نشده رخ می دهد

بیشترین فوت کرونا در افراد واکسینه نشده رخ می دهد