مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 11:422022-02-21اجتماعي

ادامه بارندگی در خراسان جنوبی تا صبح فردا/بیهود قاین رکوردار بارش های استان


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به ناپایداری جوی در استان از امروز تا فردا صبح گفت: بیشترین میزان بارش های شب گذشته در استان مربوط به بیهود قاین با 16 میلی متر بوده است.

- جواد نخعی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: بارندگی ها در سطح استان از شب گذشته آغاز شده و تاکنون بیشترین میزان بارش ها در بیهود قاین با 16 میلی متر، ماهمیران 12 میلی متر، آرین شهر و محمدشهر 9 میلی متر، طبس حدود دو میلی متر، فردوس حدود سه میلی متر، بیرجند حدود هشت میلی متر، سرایان حدود سه میلی متر، حاجی آباد زیرکوه حدود سه میلی متر، بشرویه یک میلی متر، سربیشه حدود 10 میلی متر، درمیان حدود دو میلی متر، خوسف حدود هشت میلی متر، زهان حدود سه میلی متر، مود شش میلی متر، دیهوک حدود دو میلی متر، عشق آباد طبس حدود یک میلی متر، نهبندان و قاین کمتر از یک میلی متر و گزیک چهار میلی متر بوده است.

وی با اشاره به ناپایداری جوی در استان از امروز تا فردا صبح گفت: این ناپایداری ها با وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک به ویژه برای نیمه جنوبی استان و جنوب طبس همراه است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین رگبار و رعد و برق و با توجه به حجم بارش برای مناطق شمال و به ویژه شمال غرب استان وقوع رواناب قابل پیش بینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بارندگی در خراسان جنوبی تا صبح فردا/بیهود قاین رکوردار بارش های استان

ادامه بارندگی در خراسان جنوبی تا صبح فردا/بیهود قاین رکوردار بارش های استان