مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 11:522022-02-21سياسي

ضرورت انتقال فرودگاه و پایگاه نیروی هوایی به خارج از محدوده مسکونی تبریز


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: انتقال فرودگاه تبریز و همچنین پایگاه نیروی هوایی به خارج از محدوده مسکونی شهر باید جزو برنامه های بلندمدت مدیریت ارشد استان و شهر باشد.

- رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر مطرح کرد: ضرورت انتقال فرودگاه و پایگاه نیروی هوایی به خارج از محدوده مسکونی تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: انتقال فرودگاه تبریز و همچنین پایگاه نیروی هوایی به خارج از محدوده مسکونی شهر باید جزو برنامه های بلندمدت مدیریت ارشد استان و شهر باشد.

فریدون بابایی اقدم با حضور در محل حادثه سقوط جنگنده در منطقه ستارخان اظهار کرد: مسیر پرواز فرودگاه و پایگاه دوم شکاری در محدوده مسکونی شهر تبریز قرار دارد و وقوع چنین حوادثی تذکر جدی به مدیریت ارشد استان و شهرداری برای انتقال فرودگاه به بیرون از محدوده شهر است.

وی ادامه داد: شهادت دو خلبان و یکی از شهروندان در این سانحه باعث غم و اندوه فراوان ما و تمام همشهریان و هموطنان مان شد که بدین وسیله این ضایعه را به خانواده ایشان تسلیت عرض می کنم.

بابایی اقدم افزود: مقدمات اولیه انتقال فرودگاه تبریز و پایگاه دوم شکاری در سال های گذشته به محدوده شهر شبستر شروع شده بود که امیدوارم این مسئله به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انتقال فرودگاه و پایگاه نیروی هوایی به خارج از محدوده مسکونی تبریز

ضرورت انتقال فرودگاه و پایگاه نیروی هوایی به خارج از محدوده مسکونی تبریز