مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 12:072022-02-21سياسي

اقدام معاون عمرانی استاندار قزوین در شفافیت مصوبات کمیسیون ماده 5


معاون عمرانی استاندار قزوین به اداره کل راه و شهرسازی استان ابلاغ کرد که کلیه مصوبات کمیسیون ماده 5 باید برای عموم مردم قابل رؤیت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیسیون ماده 5 از جمله کمیسیون هایی است که ممکن فساد در آن اتفاق بیفتد لذا نظارت دقیق بر آن می تواند به شفافیت عملکرد ارگان ها و سازمان ها در حوزه زمین و مسکن و پیشگیری از فساد در این حوزه کمک کند.

مهدی رجحانی، معاون امور عمرانی استاندار قزوین در روز 6 بهمن 1400 در راستای ایجاد شفافیت در کمیسیون ماده 5 و به منظور ایجاد یکپارچگی و وحدت رویه در مصوبات و عملکرد این کمیسیون به مدیرکل راه و شهرسازی استان ابلاغ کرده که کلیه تصمیمات و مصوبات این کمیسیون باید برای عموم جامعه در دسترس و قابل رؤیت باشد.

در متن این نامه آمده است: با عنایت به ضرورت ایجاد یکپارچگی و وحدت رویه در مصوبات و ایجاد شفافیت در عملکرد کمیسیون ماده 5 که همانا متضمن ایجاد عدالت پایدار و از میان برداشتن زمینه های ایجاد فساد خواهد بود لازم است از این پس کمیسیون ماده 5 با رعایت موارد ذیل برگزار گردد: ایجاد سامانه و بانک اطلاعات مکانی (بر بستر GIS) کلیه مصوبات با امکان دسترسی عموم مردم و به صورت تحت وب بررسی کلیه مصوبات سنوات قبل (در موقعیت مورد بررسی) در زمان برگزاری کمیسیون از طریق سامانه مذکور بارگذاری کلیه مصوبات هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام معاون عمرانی استاندار قزوین در شفافیت مصوبات کمیسیون ماده 5

اقدام معاون عمرانی استاندار قزوین در شفافیت مصوبات کمیسیون ماده 5