مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 12:472022-02-21سياسي

صدور مجوز واردات ماشین آلات برای نوسازی ناوگان راهداری و شهرداری ها در کردستان


پیشنهاد و درخواست استاندار کردستان در خصوص واردات ماشین آلات راهداری و شهرداری ها در جلسه هیات دولت مصوب شد.

- اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در خصوص تصویب پیشنهاد و درخواست واردات ماشین آلات راهداری و شهرداری ها در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: ششم بهمن ماه در جریان سفر وزیر کشور به استان، درخواست صدور مجوز لازم برای واردات ماشین آلات برای نوسازی ناوگان شهرداری ها و راهداری را کردیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در دیدار 14 بهمن ماه سال جاری استاندار کردستان و مجمع نمایندگان کردستان با ریاست جمهور از دکتر رییسی خواستیم که مجوزهای لازم برای واردات تامین ماشین آلات مورد نیاز شهرداری ها و راهداری و حمل و نقل جاده ای صادر شود.

وی افزود: بعد از پیگیری های صورت گرفته این مهم روز گذشته در جلسه هیات دولت مطرح و با موافقت رییس جمهور و هیات وزیران مجوز واردات ماشین آلات برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهرداری ها و راهداری ها صادر شد.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته و مصوبه یادشده مقدمات واردات ماشین آلات ناوگان شهرداری ها و راهداری استان کردستان فراهم شده است.

گفتنی است؛ در مصوبه هیات دولت آمده است: با توجه به وقوع بلایای طبیعی و بحران خیز بودن کشور و از طرفی کمبود امکانات و تجهیزات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز واردات ماشین آلات برای نوسازی ناوگان راهداری و شهرداری ها در کردستان

صدور مجوز واردات ماشین آلات برای نوسازی ناوگان راهداری و شهرداری ها در کردستان