مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 12:572022-02-21سياسي

دوازدهمین جشنواره پویانمایی تهران به تعویق افتاد/ امیکرون مانع شد


برگزاری دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران، به دلیل گسترش سویه اُمیکرون به خرداد سال 1401 موکول شد.

- به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران، به دلیل گسترش سویه اُمیکرون و به منظور حفظ سلامتی شرکت کنندگان به خرداد سال 1401 تغییر زمان داد.

محمدرضا کریمی صارمی دبیر جشنواره بین المللی پویانمایی تهران با بیان این مطلب گفت: امیدوار بودیم با کمرنگ شدن کرونا از 15 تا 19 اسفند 1400 دوازدهمین دوره را مانند سال های گذشته و با رعایت تمامی استانداردهای بین المللی برگزار کنیم که متاسفانه با گسترش دوباره آن، این اتفاق میسر نشد.

وی افزود: حضور 85 کشور جهان، بیش از 1500 عنوان فیلم، داوری هفت بخش جشنواره، چاپ کاتالوگ و کتاب های تخصصی، برگزاری 20 نشست در کنار بیش از 250 سانس نمایش، طی پنج روز و حضور 30 شرکت معتبر پویانمایی بخشی از برنامه های آماده شده در این رویداد بود که متأسفانه با همه گیری و گسترش سویه اُمیکرون و به منظور حفظ سلامت خانواده نجیب پویانمایی و به پاس قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر درمان کشور، تاریخ برگزاری جشنواره به تعویق افتاد.

کریمی صارمی در پایان تصریح کرد: امیدوار هستیم با ریشه کن شدن ویروس کرونا در روزهای 8 تا 12 خرداد 1401 به صورت حضوری شاهد برگزاری دوازد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین جشنواره پویانمایی تهران به تعویق افتاد/ امیکرون مانع شد

دوازدهمین جشنواره پویانمایی تهران به تعویق افتاد/ امیکرون مانع شد