مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 13:222022-02-21سياسي

فعالیت شبانه روزی حمام ها در برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر


برنامه ریزی برای فعالیت شبانه روزی حمام ها یکی از جمله برنامه های ستادهای اجرایی خدمات سفر در همه استان ها اعلام شده است.

- علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به مدیران کل میراث فرهنگی استان ها و دبیران ستادهای اجرایی خدمات سفر فهرست برنامه ها و فعالیت های اصلی ستادهای اجرایی خدمات سفر استان ها را برای نوروز 1401 را ابلاغ کرد.

در این ابلاغ آمده که ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر برای جلوگیری از نادیده گرفتن احتمالی برخی برنامه ها در استان ها اقدام به چک لیست برنامه ها و اقدامات ضروری ستاد سفر کرد که متشکل از 50 آیتم برنامه ای از فعالیت های اصلی ستادهای استانی است.

در بخش مربوط به موضوع برنامه ها که مهلت اجرای آن از پانزدهم دی ماه آغاز شده است؛ مواردی از جمله پیگیری مصوبات جلسات ستاد اجرایی سفر استان ها برگزاری جلسه با موضوع اسکان به خصوص جلسه با آموزش و پرورش و ارگان های دیگر ذکر شده است.

هماهنگی با اتحادیه تاکسی داران و رانندگان تاکسی و سرویس های حمل و نقل درون شهری توسط کمیته هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها هماهنگی و تعامل با ادارات آب و گاز مخابرات برنامه ریزی برای مستند سازی، فعالیت ها بررسی وضعیت سرویس بهداشتی، مراکز تجاری تفریحی اماکن عمومی و فعال بودن آنها، تدارک همایش با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت شبانه روزی حمام ها در برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر

فعالیت شبانه روزی حمام ها در برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر