مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 13:322022-02-21سياسي

ثبت نام 20 هزار نفر در 2 روز برای سفر نوروزی عراق


حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب ـ نماینده، ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی ـ نیز بر لزوم استفاده از راهکار های مناسب برای پاسخ گویی به مشتاقان سفر های زیارتی تاکید کرد و دفاع از حقوق زائر و ارتقاء کیفیت سفر های زیارتی را اولویت .

- حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب ـ نماینده، ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی ـ نیز بر لزوم استفاده از راهکار های مناسب برای پاسخ گویی به مشتاقان سفر های زیارتی تاکید کرد و دفاع از حقوق زائر و ارتقاء کیفیت سفر های زیارتی را اولویت سازمان حج و بعثه مقام معظم رهبری دانست.

شورای برنامه ریزی بعثه و حج با اشاره به ثبت نام حدود 20 هزار نفر در دو روز برای سفر نوروزی عراق، از رفع اشکالات طرح نوین سفر های عتبات تا نوروز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدصادق حسینی ـ رییس سازمان حج و زیارت ـ در این شورا به اقدامات انجام شده در راستای ارزیابی طرح نوین اعزام به عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: جمع بندی درباره این طرح به زمان بیشتری نیاز دارد، ولی با توجه به در پیش بودن سفر های نوروزی، اشکالات آن برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی ـ معاون عتبات سازمان حج و زیارت ـ نیز از پیش ثبت نام نزدیک به 20 هزار نفر برای عتبات نوروزی خبر داد و با بیان این که پیش ثبت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 20 هزار نفر در 2 روز برای سفر نوروزی عراق

ثبت نام 20 هزار نفر در 2 روز برای سفر نوروزی عراق