مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 14:122022-02-21حوادث

پخش کننده مواد محترقه خطرناک در فردیس و غرب تهران دستگیر شد


 جانشین فرمانده انتظامی البرز با اشاره به دستگیری پخش کننده مواد محترقه خطرناک در فردیس و غرب استان تهران از کشف بیش از 20 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز و قاچاق در بازرسی از مخفیگاته وی خبر داد.

- ایسنا/البرز  جانشین فرمانده انتظامی البرز با اشاره به دستگیری پخش کننده مواد محترقه خطرناک در فردیس و غرب استان تهران از کشف بیش از 20 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز و قاچاق در بازرسی از مخفیگاته وی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز توسط شخصی در سطح شهرستان فردیس و تعدادی از شهرستان های غرب استان تهران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: پس از بررسی های میدانی واطمینان از صحت موضوع، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری مواد محترقه در غرب استان تهران شده و با هماهنگی مقام قضایی جهت بازرسی به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در عملیات مشترک پلیسی ماموران پلیس امنیت عمومی استان البرز و فرماندهی غرب استان تهران یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد، اظهارداشت: در بازرسی از منزل و خودروی متهمان 20 هزار و 300 عدد انواع مواد محترقه و حدود 20 کیلوگرم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش کننده مواد محترقه خطرناک در فردیس و غرب تهران دستگیر شد

پخش کننده مواد محترقه خطرناک در فردیس و غرب تهران دستگیر شد