مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 14:222022-02-21اجتماعي

خدمات رایگان شهرداری تهران برای سالمندان پایتخت/ چگونه کارت منزلت بگیریم؟


سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای سالمندان بالای 65 سال کارت منزلت صادر می کند تا آنها به صورت رایگان از خدمات تفریحی، ورزشی و فرهنگی استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگ عمومی خبرگزاری فارس، اسم کارت منزلت حداقل یک بار به گوش همه ما خورده است، ولی شاید کمتر کسی از خدمات و چگونگی دریافت این کارت ها خبر داشته باشد.

بر همین اساس، به سراغ فرهنگسرای امید، که در حقیقت متولی اصلی این اتفاق است، رفتیم تا بیشتر از جزییات کارت منزلت باخبر شویم.

استفاده رایگان از خدمات مراکز فرهنگی هنری شهرداری تهران برای سالمندان پروانه دوستی، رییس فرهنگسرای امید درباره شروع صدور کارت منزلت گفت: سال 1383 و در زمان مدیریت سرکار خانم شاهرخی، اقدامات اولیه صدور کارت منزلت آغاز شد.

در ابتدا خدمات این کارت به این شکل بود که افراد سالمند شهر تهران فقط می توانستند از خدمات فرهنگی هنری مراکز زیر مجموعه سازمان فرهنگی هنری یا فقط از خدمات مراکز فرهنگی هنری منطقه  13 استفاده کنند.

اما به مرور زمان این خدمات تغییر کرد و ارزش افزوده های بیشتری به کارت منزلت اضافه شد.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13 در ادامه به سیر صعودی خدمات کارت منزلت اشاره کرد و گفت: با مذاکره هایی که با شهرداری تهران انجام شد، همه سالمندان بالای 65 سال می توانند علاوه بر استفاده از خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رایگان شهرداری تهران برای سالمندان پایتخت/ چگونه کارت منزلت بگیریم؟

خدمات رایگان شهرداری تهران برای سالمندان پایتخت/ چگونه کارت منزلت بگیریم؟