مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 15:072022-02-21اقتصادي

میزان مقاوم سازی مسکن روستایی در اسدآباد پایین است


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: میزان مقاوم سازی مسکن روستایی در شهرستان اسدآباد به دلیل کمبود متقاضی پایین بوده و در این رابطه باید توجه ویژه ای شود.

- مسعود رضایی در دیدار با سرپرست فرمانداری اسدآباد اظهار کرد:در حال حاضر میانگین مقاوم سازی مسکن روستایی در کشور 52 درصد و در استان همدان 64 درصد و در شهرستان اسدآباد 46 درصد بوده که برای افزایش میانگین مقاوم سازی مسکن روستایی این شهرستان بنیاد مسکن استان آمادگی لازم برای افزایش سهمیه مقاوم سازی این شهرستان را دارد.

وی با اشاره به مقاوم سازی 5232 واحد مسکن روستایی در سطح شهرستان اسدآباد از ابتدا تاکنون، تصریح کرد: در رابطه با طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان اسدآباد 53 متقاضی واجد شرایط بودند که روند کار آنان در حال پیشرفت بوده و تعیین تکلیف شده است.

رضایی خاطر نشان کرد: در بحث جهش مسکن 7066 متقاضی اسدآبادی ثبت نام کرده اند که 3400 نفر واجد شرایط لازم برای این طرح هستند و این آمار قطعا آمار بالا و حساسی برای اجرا خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره وجود 98 روستا در شهرستان اسدآباد گفت:بر اساس آمار از 98 روستای این شهرستان 84 روستا دارای جمعیت بالای 20 خانوار بوده که در همه این تعداد روستاهای بالای 20 خانوار تهیه طرح هادی انجام شده و در اجرای طرح هادی 73 روستا ورود شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان مقاوم سازی مسکن روستایی در اسدآباد پایین است

میزان مقاوم سازی مسکن روستایی در اسدآباد پایین است