مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 15:272022-02-21دانش

آغاز پذیرش دانشجویان پزشکی در شعبه عراق دانشگاه تهران از مهر ماه


دکتر قناعتی با اشاره به اقدامات دانشگاه در حوزه دانشجویی گفت: به منظور رفع مشکلات دانشجویان، پروژه های بزرگ خوابگاهی را در دستور کار خود قراردادیم که یکی از این پروژه ها ساخت خوابگاهی با ظرفیت 2500 دانشجو است.

- دکتر قناعتی با اشاره به اقدامات دانشگاه در حوزه دانشجویی گفت: به منظور رفع مشکلات دانشجویان، پروژه های بزرگ خوابگاهی را در دستور کار خود قراردادیم که یکی از این پروژه ها ساخت خوابگاهی با ظرفیت 2500 دانشجو است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران از آغاز پذیرش دانشجویان پزشکی در شعبه عراق دانشگاه از مهر ماه خبر داد و گفت: دانشگاه های کشورهای مجاور درحال مذاکره هستیم که بتوانیم ظرفیت دانشگاه را توسعه دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی در نشست هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران رسالت اصلی خود در پذیرش این مسئولیت را حفظ دستاوردهای جمهوری اسلامی دانست و گفت: در ابتدای مسئولیت، تمرکز خود را بر تکمیل واکسیناسیون منطقه تحت پوشش دانشگاه گذاشتیم که 100 درصد جمعیت دوز اول و بیش از 80 درصد دوز دوم را دریافت کردند.

وی تعیین و تثبیت جایگاه نیروهای عملیاتی در واحدهای زیرمجموعه دانشگاه را از دیگر اقدامات انجام شده بیان کرد و افزود: انتصاب همکاران براساس توانمندی علمی و اجرایی آنان با رویکرد جهادی و پایبندی به نظام جمهوری اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پذیرش دانشجویان پزشکی در شعبه عراق دانشگاه تهران از مهر ماه

آغاز پذیرش دانشجویان پزشکی در شعبه عراق دانشگاه تهران از مهر ماه