مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 15:272022-02-21سياسي

امیرعبداللهیان برنامه سفر به وین ندارد و هفته بعد عازم آفریقاست


یک منبع مطلع در وزارت امور خارجه اعلام کرد که حسین امیرعبداللهیان برنامه سفر به وین ندارد و هفته بعد عازم آفریقا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در پی انتشار اخباری مبنی بر سفر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به وین، یک منبع مطلع در وزارت امور خارجه در گفت وگو با خبرنگار فارس اعلام کرد که حسین امیرعبداللهیان هیچ برنامه سفری به وین ندارد و هفته بعد هم عازم آفریقا خواهد بود.

لازم به ذکر است سعید خطیب زاده پیش از این از سفر امیرعبداللهیان به آفریقا خبر داده و اعلام کرده بود که سفر به قاره سیاه در دستورکار رییس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران است.

در حالی که دور هشتم مذاکرات در وین در جریان است، اخباری منتشر شد که رییس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران برای توافق به وین می رود.

امیرعبداللهیان روز جمعه نیز سفری به مونیخ داشت و در پنجاه و هشتمین کنفرانس امنیتی مونیخ شرکت و در حاشیه آن با برخی مقامات شرکت کننده دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، دور هشتم مذاکرات وین به منظور رفع تحریم های آمریکا علیه ایران از روز سه شنبه 19 بهمن ماه و بعد از تنفسی 11 روزه برای مشورت هیأت ها با پایتخت هایشان با حضور هیأت های ایران و گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) در پایتخت اتریش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان برنامه سفر به وین ندارد و هفته بعد عازم آفریقاست

امیرعبداللهیان برنامه سفر به وین ندارد و هفته بعد عازم آفریقاست