مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 15:422022-02-21بين الملل

پرونده روهینجایی ها در دیوان بین المللی بدون حضور سوچی


نظامیان حاکم بر میانمار امروز (دوشنبه) پرونده ای در رابطه با اتهام نسل کشی مسلمانان روهینجایی را در دادگاه عالی سازمان ملل بدون آنگ سان سوچی و با معرفی جایگزین او پیش می برند.

- نظامیان حاکم بر میانمار امروز (دوشنبه) پرونده ای در رابطه با اتهام "نسل کشی" مسلمانان روهینجایی را در دادگاه عالی سازمان ملل بدون آنگ سان سوچی و با معرفی جایگزین او پیش می برند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانس 24، آنگ سان سوچی، رهبر دوفاکتوی سابق میانمار که در کودتای سال گذشته ارتش این کشور برکنار شد، در نخستین جلسه رسیدگی به این پرونده در دیوان بین المللی دادگستری در سال 2019، شخصا استدلال های میانمار را ارائه کرد.

این برنده جایزه صلح نوبل که به دلیل ایفای نقش در این پرونده با انتقاداتی از سوی گروه های حقوق بشر روبرو بود، اکنون در بازداشت خانگی و در روند رسیدگی به اتهاماتش از سوی ژنرال هایی به سر می برد که در سال 2019 از آن ها دفاع کرده بود.

میانمار در اعتراضات مقدماتی خود، امروز استدلال خواهد کرد که دادگاه صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارد و باید قبل از اینکه کار به جلسات رسمی کشیده شود، آن را رد کند.

رسانه های محلی میانمار گفتند که حاکمان نظامی میانمار هیئت جدیدی به رهبری کو کو هلاینگ ، وزیر همکاری بین المللی، و تیدا او ، دادستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده روهینجایی ها در دیوان بین المللی بدون حضور سوچی

پرونده روهینجایی ها در دیوان بین المللی بدون حضور سوچی