مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 16:072022-02-21سياسي

یادواره ملی جشنواره «رفیق خوشبخت ما» در زنجان برگزار می شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دومین یادواره ملی و بین المللی جشنواره «رفیق خوشبخت ما»از سوی هلال احمراستان زنجان برگزار می شود.

- ، سید قاسم موسوی از برگزاری دومین یادواره ملی و بین المللی جشنواره رفیق خوشبخت ما از سوی هلال احمر استان زنجان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره صیانت از میراث ماندگار و ارزشمند شهید سلیمانی است.

وی اظهار کرد: فرصت سازی برای آشنایی بیشتر نسل جوان با مفاهیم تربیتی و الگوهای اخلاقی و رفتاری سردار دل ها به منظور فرهنگ سازی و تحقق مکتب سلیمانی در میان اقشار جامعه به ویژه جوانان، شناسایی و شبکه سازی تشکیلاتی جوانان هنرمند و با استعداد در خانه هنرمندان ماه نگار (محفل آفرینش های هنری رسانه ای جوانان اهل هلال) با رویکرد هنر محوری و هنرمند پروری از دیگر اهداف این جشنواره است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سازمان جوانان هلال احمر براساس وظیفه و اهداف بشر دوستانه خود، با نگاه به اقدامات بشردوستانه سردار سلیمانی یادواره ملی و بین المللی جشنواره رفیق خوشبخت ما را برگزار می کند.

موسوی تاکید کرد: هدف مهم برگزاری این جشنواره شخصیت کمتر شناخته شده حاج قاسم را از منظر انسان مداری و خدمت بشردوستانه را به جهانیان معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره ملی جشنواره «رفیق خوشبخت ما» در زنجان برگزار می شود

یادواره ملی جشنواره «رفیق خوشبخت ما» در زنجان برگزار می شود