مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 16:272022-02-21دانش

پذیرش دانشجویان پزشکی در شعبه عراق دانشگاه تهران آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین قناعتی در نشست هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران رسالت اصلی خود در پذیرش این مسئولیت را حفظ دستاورد های جمهوری اسلامی دانست و گفت: - رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران از آغاز پذیرش دانشجویان پزشکی در شعبه عراق دانشگاه از مهر ماه خبر داد و گفت: دانشگاه های کشور های مجاور درحال مذاکره هستیم که بتوانیم ظرفیت دانشگاه را توسعه دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین قناعتی در نشست هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران رسالت اصلی خود در پذیرش این مسئولیت را حفظ دستاورد های جمهوری اسلامی دانست و گفت: در ابتدای مسئولیت، تمرکز خود را بر تکمیل واکسیناسیون منطقه تحت پوشش دانشگاه گذاشتیم که 100 درصد جمعیت دوز اول و بیش از 80 درصد دوز دوم را دریافت کردند.

وی تعیین و تثبیت جایگاه نیرو های عملیاتی در واحد های زیرمجموعه دانشگاه را از دیگر اقدامات انجام شده بیان کرد و افزود: انتصاب همکاران براساس توانمندی علمی و اجرایی آنان با رویکرد جهادی و پایبندی به نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته است.

آنچه باعث عقب ماندگی کشور می شود نداشتن باور ما می توانیم است درحالی که با تغییر این نگرش و توکل به خدا می توان، تمامی مشکلات را حل کرد و باعث پیشرفت کشور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجویان پزشکی در شعبه عراق دانشگاه تهران آغاز شد

پذیرش دانشجویان پزشکی در شعبه عراق دانشگاه تهران آغاز شد