مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 17:272022-02-21بين الملل

راز جلسات پوتین پشت میز 6 متری چیست؟


البته در علم پزشکی قانونی نیز از دی ان ای می توان برای شناسایی متهم یا تبری او بر پایه شواهد کشف شده در صحنه جرم و جنایت بهره برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، اگر دانش قدرت آفرین است آیا دسترسی به دی ان ای (DNA) یک فرد می تواند بدل به سلاحی قدرتمند شود؟ پاسخ به این سوال می تواند دلیل تن دادن برخی رهبران جهان را به نشستن پشت میزی 6 متری توضیح دهد چرا که به نظر می رسد آن ها از انجام آزمایش تشخیص ویروس کرونا از سوی روسیه، سر باز زده اند.

اولاف شولتس، صدراعظم آلمان، پیش از دیدار اخیرش با پوتین به مقام های روسی اجازه انجام آزمایش پی سی آر را نداد.

به گفته مقام های آلمان، طرف روس رسما اعلام کرده که نتیجه منفی آزمایشی برای صدور مجوز دیدار بدون فاصله گذاری با پوتین مجاز است که در روسیه انجام شده باشد.

مقام های فرانسوی نیز اعلام کردند که امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه نیز زیر بار برخی الزامات برای ملاقات با همتای روس خود نرفته تا این گمانه زنی تقویت شود که او نیز پیش دیدار با پوتین که ظاهرا چندان علاقه ای به استفاده از ماسک ندارد، حاضر به انجام تست کرونا به روش پی سی آر نشده است.

اما آیا اطلاعات ژنتیکی سیاستمداران از نظر امنیتی بسیار حساس و افشای آن پر مخاطره است؟ دی ان ای حاوی چه اطلاعاتی است؟ دی ان ای نام شیمیایی ترکیبی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز جلسات پوتین پشت میز 6 متری چیست؟

راز جلسات پوتین پشت میز 6 متری چیست؟