مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 18:222022-02-21سياسي

اجرای کاداستر کشاورزی نیازمند همکاری تمام دستگاه های کشور است


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اجرای کاداستر اراضی کشاورزی با تعامل و همکاری دستگاه های متولی می تواند به سرعت به پایان برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست بررسی موانع و چالش های کاداستر اراضی کشاورزی که با حضور حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، شجاعی رییس سازمان امور اراضی کشور و معاون امور املاک و کاداستر سازمان و مدیران کل ثبت اسناد و املاک استان های آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان برگزار شد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این نشست بیان کرد: در راستای اجرای این طرح مهم در کشور باید از تمام ظرفیت ها استفاده شود و در صورت نیاز قوانین و آیین نامه های مرتبط اصلاح شود.

حسن بابایی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و تشویق کشاورزان و مالکان گفت: باید با برنامه ریزی، زارعین را تشویق کرد که در اجرای این طرح کمک کنند و شورای عالی استان ها و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور هم می توانند نقش بسزایی در اجرای کاداستر کشاورزی داشته باشند.

بابایی با اشاره به نقش نظارتی سازمان بازرسی کل کشور افزود: از حیث نظارتی لازم است که سازمان بازرسی کل کشور در قرارگاه ملی صدور اسناد کشاورزی حضور داشته باشد تا چنانچه دستگاهی در اجرای طرح تعلل کرد با آن برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای کاداستر کشاورزی نیازمند همکاری تمام دستگاه های کشور است

اجرای کاداستر کشاورزی نیازمند همکاری تمام دستگاه های کشور است