مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 19:322022-02-21حوادث

کشف 32 فقره سرقت در سمنان/ روایت سارقی که دوربین های مداربسته را هم می دزدید


فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق حرفه ای پنل آیفون های تصویری و دوربین های مداربسته و اعتراف وی به 32 فقره سرقت در شهرستان سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار عبدالله حسنی، فرمانده انتظامی استان سمنان بعدازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت آیفون های تصویری و دوربین های مداربسته در شهرستان سمنان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: برابر اعلام مردمی مبنی بر اینکه شخصی در حال فروش یک عدد آیفون تصویری در یکی از نقاط شهر است، مأموران سریعاً در محل حاضر شدند و نسبت به دستگیری فرد موردنظر اقدام کردند.

حسنی تصریح کرد: در بازرسی از متهم، یک عدد پنل آیفون تصویری، مقداری آچارآلات، یک عدد شیر آب و تعدادی دسته کلید کشف و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی با بیان اینکه متهم ابتدا منکر هرگونه سرقت شد، گفت: طی تحقیقات فنی و پلیسی از وی، ناچار لب به اعتراف گشود و به 32 فقره سرقت پنل آیفون تصویری، دوربین مداربسته، آهن آلات و.

اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: سارق در اظهارات خود گفته بود که به دلیل اعتیاد به مواد مخدر به سرقت اقدام کرده و اموال سرقتی را به ضایعاتی های دوره گرد به فروش می رسانده است؛ پرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 32 فقره سرقت در سمنان/ روایت سارقی که دوربین های مداربسته را هم می دزدید

کشف 32 فقره سرقت در سمنان/ روایت سارقی که دوربین های مداربسته را هم می دزدید