مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 21:122022-02-21اجتماعي

اجرای کاداستر کشاورزی نیازمند همکاری تمام دستگاه های کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست بررسی موانع و چالش های کاداستر اراضی کشاورزی که با حضور حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، - حسن بابایی گفت: اجرای کاداستر اراضی کشاورزی با تعامل و همکاری دستگاه های متولی می تواند به سرعت به پایان برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست بررسی موانع و چالش های کاداستر اراضی کشاورزی که با حضور حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، شجاعی رییس سازمان امور اراضی کشور و معاون امور املاک و کاداستر سازمان و مدیران کل ثبت اسناد و املاک استان های آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان برگزار شد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این نشست بیان کرد: در راستای اجرای این طرح مهم در کشور باید از تمام ظرفیت ها استفاده شود و در صورت نیاز قوانین و آیین نامه های مرتبط اصلاح شود.

حسن بابایی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و تشویق کشاورزان و مالکان گفت: باید با برنامه ریزی، زارعین را تشویق کرد که در اجرای این طرح کمک کنند و شورای عالی استان ها و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور هم می توانند نقش بسزایی در اجرای کاداستر کشاورزی داشته باشند.

بابایی با اشاره به نقش نظارتی سازمان بازرسی کل کشور افزود: از حیث نظارتی لازم است که سازمان بازرسی کل کشور در قرارگاه ملی صدور اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای کاداستر کشاورزی نیازمند همکاری تمام دستگاه های کشور است

اجرای کاداستر کشاورزی نیازمند همکاری تمام دستگاه های کشور است