مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 07:522022-02-22پزشكي

درمان ناباروری تقریباً رایگان شد


اکنون استانداردهای ارائه خدمات درمان ناباروری توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آماده و ابلاغ شده و بیمه شده ها بر اساس این استانداردها می توانند از خدمات بیمه ناباروری بهره مند شوند.

- روزنامه ایران در گفت وگویی نوشت: خدمات ناباروری بخشی از خدمات درمانی است که بخش قابل توجهی از آن تحت پوشش بیمه نبود و هزینه های سنگینی برای افراد و زوجین نابارور به همراه داشت و همین هزینه های سنگین موجب شده بود افرادی که سطح درآمدی خوبی ندارند.

روزنامه ایران سوم اسفند به گفت وگو با مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی پرداخت و نوشت: بیش از دو میلیون زوج نابارور در کشور وجود دارند که با وجود تمایل به فرزنددار شدن، عموماً به دلیل هزینه های سنگین درمان، سراغ آن نرفته یا اگر درمان را دنبال کرده اند با هزینه های بالایی مواجه شده اند.

این درحالی است که پوشش بیمه ای هزینه های زایمان و درمان ناباروری مردان و زنان در بند 3 سیاست های کلی جمعیت ابلاغی رهبر معظم انقلاب در سال 1393 مورد تأکید قرار گرفته و در قانون برنامه ششم توسعه هم تمهیدات لازم از قبیل ارائه تسهیلات جهت افزایش سلامت ازدواج و درمان ناباروری در قالب بودجه سنواتی تکلیف شده است و بر همین اساس بود که در قانون بودجه 1400 بیمه درمان ناباروری تصویب و دولت مکلف به پوشش 90 درصدی کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان ناباروری تقریباً رایگان شد

درمان ناباروری تقریباً رایگان شد