مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 08:522022-02-22سياسي

حفظ و ارتقای سرمایه اجتماعی از مهم ترین اولویت ها در ابهر


باید زمینه را برای مشارکت مردم در جامعه به عنوان یک سرمایه اجتماعی فراهم کرده و در حفظ و نگه داری آن تلاش کنیم.

- ایسنا/زنجان سرپرست فرمانداری ابهر گفت: باید زمینه را برای مشارکت مردم در جامعه به عنوان یک سرمایه اجتماعی فراهم کرده و در حفظ و نگه داری آن تلاش کنیم.

احمد ذوالقدر شامگاه دیروز (2 اسفندماه) در جلسه شورای مشورتی ابهر با تاکید بر بهره گیری از نظرات شوراهای مشورتی در این شهرستان، اظهار کرد: مشاورانی که برای این شوراها انتخاب می شوند، بدون دخالت فرماندار است.

وی با بیان اینکه روسای شوراهای مشورتی افرادی را از جامعه نخبگان مرتبط با حوزه مشاوره ای خود انتخاب و جلسات هیئت اندیشه ورز را در زمینه های مرتبط برگزار می کنند، عنوان کرد: نتایج این نشست ها برای تاثیرگذاری در تصمیمات شهرستانی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

این مسئول با بیان اینکه در کنار شوراهایی که به منظور هم اندیشی در امور شهری پایه گذاری شده است، شورای فرهنگی و اجتماعی یکی از شوراهای بسیار مهم و تاثیرگذار در سطح شهرستان محسوب می شود، ادامه داد: با توجه به نقش تاثیرگذار فرهنگ در جامعه و تهاجم فرهنگی دشمنان علیه کشورمان باید آسیب شناسی برنامه های فرهنگی و اجتماعی دولت در این شهرستان با بررسی نکات مثبت و منفی مسائل مربوطه مورد ارزیابی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ و ارتقای سرمایه اجتماعی از مهم ترین اولویت ها در ابهر

حفظ و ارتقای سرمایه اجتماعی از مهم ترین اولویت ها در ابهر