مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 09:522022-02-22سياسي

هدف ما ایجاد دیپلماسی علمی با ایران است


ایجاد دیپلماسی علمی با ایران یکی از مباحث کلیدی می باشد که در سفارت ژاپن آن را دنبال می کنیم و به دنبال توسعه همکاری برای تبادل تکنولوژی هستیم.

- ایسنا/هرمزگان سفیر ژاپن در تهران گفت: ایجاد دیپلماسی علمی با ایران یکی از مباحث کلیدی می باشد که در سفارت ژاپن آن را دنبال می کنیم و به دنبال توسعه همکاری برای تبادل تکنولوژی هستیم.

کازوتوشی آیکاوا صبح امروز (سوم اسفندماه) در بازدید از برج فناوری هرمز ضمن تاکید بر ایجاد تبادلات علمی و فناورانه بین مجامع علمی ایران و ژاپن گفت: دیپلماسی علمی یکی از مباحث کلیدی می باشد که در سفارت ژاپن آن را دنبال می کنیم.

کازوتوشی آیکاوا تصریح کرد: بازدید از دانشگاه هرمزگان و پارک علم و فناوری و دیگر ظرفیت های علمی و فناورانه ایران زمینه همکاری های مشترک دو کشور را در حوزه تکنولوژی را تقویت کرده و امیدواریم با لغو تحریم ها زمینه حضور و از سرگیری مبادلات علمی و تجاری فراهم شود.

سفیر ژاپن در تهران با اشاره به روابط دوستانه و دیرینه دو کشور ادامه داد: تقویت و گسترش روابط علمی با ایران بسیار مهم و حائز اهمیت است و می تواند نقش مهمی در توسعه فناوری به خصوص هوش مصنوعی داشته باشد.

وی هدف از بازدید خود از پارک علم و فناوری و دانشگاه هرمزگان را آشنایی با ظرفیت ها و پتانسیل موجود برای تحکیم و تقویت هرچه بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف ما ایجاد دیپلماسی علمی با ایران است

هدف ما ایجاد دیپلماسی علمی با ایران است