مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 09:522022-02-22اقتصادي

درخواست قزاقستان برای ترانزیت کالاهای خود از بنادر ایران


مدیر بندر آکتائوی قزاقستان و مدیرکل ترانزیت، لجستیک و توافق نامه های بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص گسترش همکاری های اقتصادی و بندری دیدار و گفت وگو کردند.

- به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، خسرو سرایی دیرکل ترانزیت، لجستیک و توافق نامه های بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی در دیدار آبای توریک پنبایف مدیر بندر آکتائوی قزاقستان گفت: رویکرد اصلی و محوری سازمان بنادر و دریانوردی در توسعه همکاری های اقتصادی با قزاقستان، اجرایی و عملیاتی کردن حمل ونقل ترکیبی، دیجیتالی شدن حمل ونقل، ردیابی کالا و مباحث لجستیکی است.

وی با بیان اینکه در حمل و نقل ترکیبی، کالا از مرحله تولید در مبدأ تا رسیدن در مقصد، باید تحت پوشش حمل ونقل قرار گیرد تاکید کرد: یکی از ضرورت ها و الزامات توسعه همکاری های تهران و آلماتی در حوزه دریا، توسعه حمل ونقل کانتینری است که باید در دستور کار جدی قرار گیرد.

مدیرکل لجستیک و توافق نامه های بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی، با اشاره رویکرد دولت قزاقستان برای تغییر مسیر تجارت و ترانزیت دریایی از طریق بنادر و خاک ایران، از تشکیل کارگروهی متشکل از نمایندگان بندر، گمرک و کشتیرانی و بررسی تخصصی موضوعات خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست قزاقستان برای ترانزیت کالاهای خود از بنادر ایران

درخواست قزاقستان برای ترانزیت کالاهای خود از بنادر ایران