مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 10:122022-02-22سياسي

معاون سازمان برنامه و بودجه: وقتی سهام عدالتی نیست، مجلس به مردم وعده ندهد


کمیسیون تلفیق بودجه 130 هزار میلیارد پیشنهاد کرده تا سهام عدالت به مشمولان تأمین اجتماعی و ایثارگران واگذار شود اما چنین سهامی وجود ندارد و با دادن وعده به مردم و قانونی کردن آن نتیجه ای جز نارضایتی مشاهده نخواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و بودجه سازمان برنامه و بودجه و نماینده دولت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بعد از ارائه پیشنهاد اعطای سهام عدالت به جاماندگان از سوی نماینده ایلام در مجلس و در مخالفت با آن اظهار داشت: درباره 130 هزار میلیارد از سال گذشته در این زمینه گفت وگو شده و مراحل قانونی در حال طی شدن است.

وی افزود: 75 هزار میلیارد نیز دولت در لایحه بودجه به این موضوع اختصاص داده است.

معاون امور اقتصادی و بودجه سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: کمیسیون تلفیق بودجه نیز 130 هزار میلیارد پیشنهاد کرده تا سهام عدالت به مشمولان زیرمجموعه تأمین اجتماعی و ایثارگران واگذار شود اما کسی درباره میزان سهام صحبت نمی کند.

پورمحمدی گفت: چنین سهامی وجود ندارد و با دادن وعده به مردم و قانونی کردن آن نتیجه ای جز نارضایتی مشاهده نخواهیم کرد لذا بهتر است تمام میزان سهام قابل واگذار مشخص و در یک سال برای آن تصمیم گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سازمان برنامه و بودجه: وقتی سهام عدالتی نیست، مجلس به مردم وعده ندهد

معاون سازمان برنامه و بودجه: وقتی سهام عدالتی نیست، مجلس به مردم وعده ندهد